Sayfalar

10 Mart 2011 Perşembe

YİNE YİNE YENİDEN..
 Bugünlerde o kadar güzel şeyleri ard arda yaşıyorum ki tüm kötü şeylerin üstüne bunlar güzel oldu.. Üstelik de bloğumu tekrar açabilmem.. Bunda bana yardımcı olan benim için çok değerli birisine teşekkür ederim :)) Hayatın sizden neler götüreceği belli olmadığı gibi size neler getireceği de belli olmaz tabi ki.. Bazen şanslı olduğumu düşünüyorum.. Her ne kadar şanssız şeyler yaşasam da hayat bana çok güzel şeyler de gösteriyor.. Şu an herşey o kadar güzel ki.. Sanki içimde kelebekler var , uçmak uçmak ve en sevdiklere yerlere gitmek istiyorlar.. Herşeye rağmen hayatın güzellikleri seriliyor önüme.. Dışarda kar var ama üşümediğim zamanlar oluyor içimi ısıtan birşey var aklımda çünkü.. Zamanla içimde büyümeye başlıyan birşey :)) Kimi zaman zordur hayat ve ben daha 21 yaşındayken (22 olacağım yakında ) yaşanması gerekenden biraz daha fazla şey yaşadım ama yıkılmamak böyle birşey olsa gerek ve bu kez hayatımı en doğru insanlarla kurdum en güvenilir insanlarla.. Yalandan öyle uzaklar ki Allah'ıma şükürler olsun beni onlarla karşılaştırdığı için.. 3 melek..
Hayat çoğu zaman oyunlar oynar insana bir labirente sokar seni ve döner durursun aynı yerde sonra önündeki ışıkları kapatır teker teker ve sen karanlık içinde döner durursun..Sonra bakarsın ruhunda kararmış ve bir gölgeden ibaretsindir artık.. Ne aşka inanırsın ne dostluğa ne de güzellikleri beklersin artık..Masallarının sonu bile kötü biter hep kazanan taraf o kötü kalpli kral ya da kraliçe olur... Ama bigün öyle kişiler çıkar ki karşına ışığı olur çıkmaz sokaklarının ve sana çıkış yolunu gösterirler.. Bulursun yolunu ve sadece bununla da yetinmezler..
Hayatına öyle güzellikler katarlar ki masalların tekrar prens ve prensesin sarayında biter.. Aşka tekrar inanırsın.. Tekrar inanırsın hayatın güzelliklerinin olduğuna ve yüzün bir çiçek bahçesine dönüverir..İşte bu şanstır.. Bu mucizedir kötü giden herşeye inat.. Ve sen mutluluğu yakalarsın maviliklerde..Kaybetme korkusu yaşarsın ama aslında eminsindir hep o masallardaki prens bulmuştur seni ve uyandıracaktır kabuslardan prensesini :)) ve 3 melek kutsayacaktır onları..gökten düşen 3 elmada onlar içindir aslında :)) Masalın güzel bi sona kavuşması dileğiyle aman nazar boncuğu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder