Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

YALNIZ OLMAK

YALNIZ OLMAK
Yalnızlık..
Yalnızlık neler yaptırıyor insana gördün mü sen?
Kaybedeceği birşeyleri olmayan insanların halini
gördün mü?

Sen hiç yalnız kaldın mı peki?
Ya da koca kalabalığın içinde kendini hiç yalnız
hissettin mi?
Bir sokağın köhne kaldırımında tekmelenmiş,
kedi misali biçare insanlara baktı mı gözlerin?
Sen hiç çaresizliği tanıdın mı?
Peki yoksulluğu bilir misin sen?
Parasızlık demiyorum bak yoksulluk!
Asıl yoksulluğun yalnızlık olduğunu,asıl çaresizliğin
kimsesizlik olduğunu kavrayabilir mi o küçücük aklın?
Sen hiç hayatını birine adayıp sonra yalnız kaldın mı?
Sen hiç aydınlık sularda yüzüp sonra karanlık
sularda yalnız boğuldun mu?
Peki ya sen hiç güneşi hissederken
kutupların soğuğunda dondun mu?
Yalnızlık...
Yalnızlık neler yaptırıyor insana gördün mü sen?
Dört duvardan ibaret anlamsız bir odada
deliresiye ağladın mı hiç?
Karardı mı gözlerin,
yalnızlıktan düştün mü peki uçurumlardan
Sen ölümü yalnızlık mı sandın?
Peki ölümü hiç yalnızlıktan kurtuluş saydığımı bilsen
ne yapardın?
Ölüm dedim sana bak ölüm..
Sanma ki bazen yaşamak en güzel şey..
Sen yalnızlığı hissetsen der miydin bana:
"Boşver" diye?
Sen hemstırı bilir misin?
Hep koşar ya bir çemberin içinde,
Boşa koşar der misin?
Yalnızlıktan bir çemberin içinde koşup dursan
ne hissedersin?
Peki sen yalnızsan hayatta ne için çaba sarfedilir
bilir misin?
Hiçbir şey için...
Bunu alıyor mu senin o küçücük aklın?
Yalnızlığı kavrayabiliyor musun?
Şu an ben 'Yalnız değilim'diyebiliyor musun sen kendine?
Aslında yalnızsın!!!
Aslında kimse seninle değil!
Sen doğarken de yalnızdın
Öldüğünde gireceğin mezarda da yalnız olacaksın
Aldanma yalancı sözlere,sahte gülüşlere
Sen o bırakıp gittiğin
Yalnızlığa mahkum ettiğin
Masum kız gibi yalnızsın...
Ve sen yalnızlığı ölümle tadacaksın..
Ölümü asıl o zaman kurtuluş sayacaksın..
Aslında sen yalnızsın...

2 yorum:

  1. bunu okurken gerçekten abartmıyorum kötü oldum
    hani sen dersin ya güçlü kızsın diye artık ben ondan emin değilim gerçekten
    sanırım duygusala bağladım iyice
    ama harika olmuş bu yazın

    YanıtlaSil
  2. herkeste böle inişler çıkışlar olur canım ewet güçlü kızsın ama kalpsiz değilsin.. ben sana güveniyorum hep kendini iyi hissetiğin zamanlar gelicek ve sen gülümseyerek hatırlıycaksın bu günleri...
    bu arada çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil