Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

KORKAK YÜREK

Gözlerim dalsa gecenin karanlığına, uyuşsa aciz bedenim..
Yazamaz olsa ellerim, söyleyemez olsa dilim..
Herşey düğümlense boğazımda bir hıçkırıkla haykıramasam boşluğa
Seni ne çok sevdiğimi..


Dokunduğun her yerde hala sen varsın,
Hayalin var, gülüşün , gözlerin..
Odam senle dolu, hala sıcak, yaşattığım senle..


Dudaklarım kanıyor..
Dudaklarıma dikenler batıyor her ismini andığımda
Kanla boğuluyorum.
Sen yine bana bakıyorsun iki yanındaki gamzenle,tüm masumiyetinle


Bu dünya yalan, bu dünya karanlıklar bahçesi..
Sen..
Bir melek gibi konuverdin ortasına bu bahçenin

Ama kaybettin sen de saçtığın tüm masumiyet ışıklarını
Sen de kana bulandın..


Seni tutamadım,karanlığın dibine düşerken,kurtaramadım yitip gitmenden
Gecemin mavisi vardı oysa gözlerinde, günümün sarısı vardı saçlarında
Bir heves değildi sevgi denilen şey, anlık değildi
Belki biraz edebiyattı ama hiç felsefesi olamazdı
Hayrım yok kendime, korkaklık içimdeki sevgi
Korkuyordum seni sewmekten..


Tutamıyor ellerim ellerini boş kalacaklarını bilseler de
İçimde fırtınalar var, kavrulan çöllerimi dağıtamayan
Seraplar görüyorum..

Sevgiye susuz bedenim,güneşini kaybetmiş dudaklarım çatlıyor


Kaderime razı gele gele izliyorum gidişini..
Dur diyemeden gidiyor bedenin, hayalin burda kalsa da
Bakakalıyorum eşyalarınla dolu şu saçma teneke parçasının arkasında

Bilse nasıl bi hazine taşıdığını..


Sen ağlıyorsun ya giderken, denizlerime yağmurlar yağıyor..
Güneşimi en gri bulutlar kapatıyor, göremiyorum etrafı
Fırtınalar kopuyor duyamıyorum haykırışları..
Herkes siyaha bürünüyor sanki tüm şehir yasta gidişine..


Kapattım gözlerimi şafak vaktiydi sanırım
Ayazdan buz tutmaya mahkum sahildeki bankın sol ucunda uyuyakalmışım
Titredi birden bedenim, soğuktan mı yokluğundan mı hiç anlam veremedim

Bir sigara yaktım,dumanıyla portreni çizdim
Ellerim titredi dağılırken resmin
Gözlerimdeki dalgalar kirpiklerime vurdu
Buruk bir hikaye yazdı yüreğim..
Ne sonunu ne de başını hiç bilemeyeceğin bir hikaye..


Gittin.. Söyliyemedim seni ne çok sevdiğimi..
Oysa her sabah anlatırdım penceremdeki fesleğenlere..
Onlar da kızgın şimdi bana,onlar da haykırıyor gidişini kulağıma..

Herşey üstüme geliyor..
Gidişin şerefina açtığım bir kadeh şarap kan kokuyor..


İçime doluyor gidişin,karanlık ,çaresizlik..
Her gidiş bir vazgeçişse,vazgeçen neden benim?
Pişmanlık sarıyor dikenler dolusu bahçelerimi
Yokluğun sarıp sarmalıyor tüm bedenimi


Tek bir pencereden yıllardır büyüttüğüm aşk daha da imkansız şimdi düne göre
Sen giderken söyliyemedim yıllarca nasıl bir masumiyet kaybettiğini..
Yıllar yorgun sana yazdığım şiirlerden
Sonunu getiremediğim hikayelerden..
Beli bükük ihtiyar-i yıllar şimdi..
Sonu bile gelmeden başlıyamayan bu aşk hikayesinden..


Susmak dilime düşen yine..
Hakkı var mı ki gözlerimin ağlamaya..
Ya yüreğimin..
Yok..
Hakkı yok..
Korkak yüreğimin hakkı yok seni sevmeye..
Gidişine izin veren ellerimin kalemi tutmaya hakkı yok..
Bedenimin nefes almaya hakkı yok..
Sen benim nefesimdin..
Giderken nefesimi de aldın benden..
Ölüyorum şimdi ben..


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder